Daňová evidence

Vedení daňové evidence

  • vedení peněžního deníku včetně knihy pohledávek a závazků
  • vedení evidence investičního i drobného hmotného a nehmotného majetku
  • zpracování podkladů a evidence DPH včetně zpracování daňového přiznání
  • pravidelná analýza hospodaření a daňového zatížení
  • zpracování účetní závěrky, přehledu hospodaření
  • zpracování daňového přiznání a příloh s tím souvisejících
  • rekonstrukce daňové evidence
  • zastupování na úřadech

Vedení účetnictví

  • zpracování účetní osnovy
  • vedení, rekonstrukce a kontrola účetnictví
  • zaúčtování všech účetních dokladů
  • vedení účetního deníku, hlavní knihy účtů a pokladní knihy
  • vedení knih pohledávek a závazků
  • vedení evidence hmotného a nehmotného majetku včetně drobného
  • předání měsíčního (čtvrtletního) účetního výkazu zisků a ztrát a rozvahy Vaší firmy
  • kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur, včetně vyhotovení upomínek v návaznosti na účetnictví
  • kontrola zálohových plateb v účetnictví
  • zpracování podkladů a evidence DPH včetně zpracování daňového přiznání
  • zpracování roční závěrky a uzávěrky opět včetně daňového přiznání
  • vyhotovení účetních výkazů a přílohy
  • revize účetnictví
  • pravidelná podpora a dohled
  • poradenství při sestavování výroční zprávy a daňové poradenství (odklad placení daně)
  • adaptabilita a možnost proškolení na informační a účetní systémy zpracování účetních směrnic, v případě požadavku klienta
  • nestandardní služby (vedení knihy jízd, statistické výkazy apod.) dle Vašich individuálních potřeb
  • zastupování na úřadech

Samozřejmostí dnešní doby je požadavek klientů získávat účetní podklady v elektronické podobě. Na tento požadavek jsme plně připraveni a můžeme nabídnout několik elektronických formátů, ve kterých Vám budeme podklady zasílat. Nabízíme výstupy: PDF, TXT, XLS, DOC.

Účetnictví

Personální a mzdová agenda

Vedení personální a mzdové agendy

  • kompletní zpracování mezd, včetně odvodů daní a pojištění, předání výplatních pásek
  • zúčtování daně zaměstnancům
  • vedení evidenčních listů důchodového pojištění
  • vyúčtování záloh na daně ze závislé činnosti
  • roční vyúčtování srážkové daně
  • příprava a zpracování příslušných dokumentů a podkladů
  • vyhotovení mzdové a výplatní listiny
  • zpracování, vedení a archivaci mzdových listů
  • vyhotovování zápočtových listů a jiných potvrzení zaměstnavatele
  • registrace, přihlašování a odhlašování zaměstnanců na příslušných úřadech (tyto vedeme v současné době elektronicky)
  • zpracování a předávání příkazů k úhradě měsíčních odvodů
  • zastupování před úřady a při kontrolách jednotlivých úřadů (FÚ, SSZ, ZP, ÚP)
  • revize a příprava na kontroly příslušných úřadů